عباسپور: مبلغ دقیق اختلاس به ‌زودی اعلام می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، انتشار خبر اختلاس ۳ میلیارد تومانی در شرکت مخابرات مازندران شاید یکی از پرسرو صداترین خبرها بوده است که از صبح امروز پیگیر صحت و سقم خبر بودیم؛ هرچند تعدادی از منابع آگاه خبر اختلاس فوق را تایید کردند اما مدیرعامل مخابرات مازندران در نخستین تماس خبرنگار فارس از …

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، انتشار خبر اختلاس ۳ میلیارد تومانی در شرکت مخابرات مازندران شاید یکی از پرسرو صداترین خبرها بوده است که از صبح امروز پیگیر صحت و سقم خبر بودیم؛ هرچند تعدادی از منابع آگاه خبر اختلاس فوق را تایید کردند اما مدیرعامل مخابرات مازندران در نخستین تماس خبرنگار فارس از دادن هر پاسخی خودداری کرده و پاسخ به این خبر را به روز یکشنبه هفته آینده موکول کرد، اما با حساسیت موضوع و انتشار اخبار دقیق سرانجام موفق به گفتگو با مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران شدیم.
وی با تایید خبر فوق به خبرنگار فارس گفت: سوء‌استفاده مالی در شرکت مخابرات مازندران توسط یکی از واحدهای حقوق کارکنان انجام شد به این معنی مبالغ حقوقی که برای پرداخت در اختیار وی قرار گرفته به حساب خود واریز می‌کرد.
حسنجان عباسپور‌قمی بیان داشت: طی کنترلی که واحدهای مربوطه به عمل آوردند فرد متخلف شناسایی و این فرد مبالغی از هزینه اختلاس شده را به حساب شرکت مخابرات مازندران عودت داده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران درباره اینکه مبلغ اختلاس شده از ۳ میلیارد تومان بیشتر است یا خیر، افزود: این مبلغ افزایش ندارد و در حال حاضر کارگروه ویژه کنترل و نظارت در مخابرات مازندران تشکیل شده و ‌روی این موضوع کار می‌کنند که در آینده نزدیک آمار و آرقام دقیق اعلام می‌شود.
عباسپور بیان داشت: برای جلوگیری از اختلاس یا سوء‌استفاده مالی کنترل محسوس نرم‌افزاری تهیه و در شرکت مخابرات مازندران اجرا می‌شود که در حال حاضر در مرحله تکمیل کردن این نرم‌افزار هستیم. ‌
گفته می‌شود با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) پرده از اختلاس ۳ میلیارد تومانی در مخابرات مازندران برداشته شد و متعاقب آن یک نفر دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.
در حال حاضر این فرد متخلف در بازجویی‌های اولیه به اختلاس خود اعتراف کرده و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مبلغ اختلاس را عودت داده است.
در حال حاضر بازجویی از این فرد متخلف برای اطلاعات بیشتر همچنان ادامه دارد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا