سیمکارت های اعتباری همراه اول پرفروش است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، آنتن دهی و سطح پوشش سیمکارت های اعتباری همراه اول باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این نوع سیمکارت ها روی آورند.نارضایتی مشتریان از آنتن دهی نامناسب سیمکارت های ایرانسل- mtn در حالی است که این نوع سیمکارت ها با قیمت پایین تر از تمامی سیمکارت های موجود در بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، آنتن دهی و سطح پوشش سیمکارت های اعتباری همراه اول باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این نوع سیمکارت ها روی آورند.
نارضایتی مشتریان از آنتن دهی نامناسب سیمکارت های ایرانسل- mtn در حالی است که این نوع سیمکارت ها با قیمت پایین تر از تمامی سیمکارت های موجود در بازار به فروش می رسد.
به گفته فروشندگان با استمرار شرایط  افزایش تقاضا برای این سیمکارت ها، احتمال افزایش قیمت سیمکارت های اعتباری همراه اول در بازار وجود دارد.
در حال حاضر سیمکارت های اعتباری همراه اول با قیمت دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد با بهای ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری تالیا و اپراتور دوم نیز ۹ و پنج هزار تومان در سطح بازار عرضه می شود.
بهای انواع سیمکارت های ۰۹۱۲ همراه اول نیز در بازار امروز به شرح زیر است.
 سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۵۷۰ هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” ،”۳″ و “۴”  به ترتیب به بهای تقریبی  ۵۵۰ ، ۵۲۵و ۳۷۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسند.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸” نیز به ترتیب با حدود قیمت ۳۸۰، ۳۵۰ ، ۳۰۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شوند.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  نیز به ترتیب با حدود قیمت  ۳۷۰، ۳۱۰، ۲۵۰، ۲۴۵، ۲۳۰ ، ۲۲۵ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسند.
سیمکارت های  ۰۹۱۰ همراه اول نیز به نرخ دولتی ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان در مراکز امور مشترکین عرضه می شود.
تالیا واپراتور ایرانی خارجی MTN- ایرانسل هم به ترتیب به بهای  ۹ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور MTN  ایرانسل به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود ۵۰ میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در سطح کشور عرضه کرده اند.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا