جدیدترین گوشی ال جی از راه رسید

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این گوشی با امکاناتی همچون سیستم عامل آندروئید، صفحه نمایش لمسی سه اینچی و دوربین پنج مگاپیکسلی تولید و روانه بازار شده است.در حال حاضر این گوشی با گارانتی رسمی و  قیمت ۴۶۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.بدنه ی این گوشی بسیار ظریف ، صیقلی و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این گوشی با امکاناتی همچون سیستم عامل آندروئید، صفحه نمایش لمسی سه اینچی و دوربین پنج مگاپیکسلی تولید و روانه بازار شده است.
در حال حاضر این گوشی با گارانتی رسمی و  قیمت ۴۶۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
بدنه ی این گوشی بسیار ظریف ، صیقلی و ازاستحکام بالایی برخوردار است و با رنگ بندی  متنوع  تولید شده است.
 صفحه نمایش سه اینچی  این گوشی با دقت ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل است که باعث می شود تا کیفیتی بسیار خوب را از نمایش فیلم ها و عکس ها و نیز کار کردن با منوها برای کاربر به ارمغان بیاورد.
این گوشی از سیستم عامل آندروید، صفحه ی کلید کارآمد استاندارد QWERTY ، فناوری Wi-Fi ، GPRS و EDGE  پشتیبانی می کند.
 همچنین  کاربر می تواند از طریق فناوری های موجود در این گوشی مثل ۳G HSDPA 2100 به اینترنت پر سرعت از طریق اپراتور تلفن همراه دسترسی پیدا کند.
این گوشی دارای پخش کننده های صوتی و تصویری درونی بسیار کارآمدی است  که می تواند از انواع فایل ها با فرمت های مختلف پشتیبانی به عمل آورد.
گوشی GW620″” قادر به پشتیبانی از فرمت های MP3،MP4،AAC،AAC+،EAAC+، WMAو MP4 است.
از دیگر ویژگی های این گوشی مجهز بودن به سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه ی نمایش، صفحه ی کلید استاندارد QWERTY و ویرایش گر فیلم و عکس(photo editor) است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا