گوشی WAVE سامسونگ رونمایی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا پارک در مراسم رو نمایی گوشی WAVE  سامسونگ  با اشاره به موفقیت  این برند در سال ۲۰۰۹  میلادی در بازار جهانی تلفن همراه اظهار داشت: به رغم کاهش خرید وفروش در بازار جهانی  تلفن همراه سامسونگ توانست  ۱۶ در صد  سهم خود را در این بازار افزایش دهد وبا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا پارک در مراسم رو نمایی گوشی WAVE  سامسونگ  با اشاره به موفقیت  این برند در سال ۲۰۰۹  میلادی در بازار جهانی تلفن همراه اظهار داشت: به رغم کاهش خرید وفروش در بازار جهانی  تلفن همراه سامسونگ توانست  ۱۶ در صد  سهم خود را در این بازار افزایش دهد وبا سهم ۲۱ درصدی در جایگاه دوم جهان قرار گیرد.
وی ادامه داد: این  شرکت سهم بسیار بالایی از پول های  برگشتی از فروش را به تحقیق و توسعه اختصاص داد به همین دلیل توانست سهم بالایی ازبازار گوشی  جهانی را در اختیار بگیرد.
وی سرمایه گذاری مستمر در تولید مدل های جدید، استفاده ازتکنولوژی  روزو داشتن قابلیت  تولید تمامی قطعات  تلفن همراه توسط  خود سامسونگ را از جمله عوامل موفقیت این برند  دانست.
پارک با اشاره به  مجهز بودن  برخی  از گوشی های سامسونگ به سیستم عامل ویندوز موبایل و بادا تصریح کرد: تمامی برنامه  ریزان حرفه ای می توانند به صورت دلخواه به برنامه نویسی  تحت این سیستم عامل بپردازند.
همچنین وی از تمرکز سامسونگ برای طراحی  نرم افزارهای فارسی خبرداد.
در ادامه این نشست ساسانی قائم مقام و مدیر عامل مایکروتل  اظهار کرد:مایکروتل تنها نماینده اصلی سامسونگ در ایران است که توانسته با واردات گوشی های جدید این برند رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.
همچنین شهاب سلطانی زاده مدیر بخش موبایل سامسونگ درایران  به بررسی گوشی   WAVEپرداخت و گفت:
 دسترسی سریع به اینترنت ،چت ، Ebook و سایر قابلیت های این چنینی از جمله امکانات ایجاده شده در این گوشی با استفاده از نرم افزار بادا است که کاربران  می توانند از آن استفاده کنند.
وی گفت: این گوشی  در ده روزآینده وارد بازار تلفن همراه ایران می شود.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا