دو خبر از آلتل و Jaxtr

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،  آلتل اعلام کرد که همان طور که شرکت اي تي اند تي سيستم اتصال پرسرعت HSPA را دربازارهايش راه اندازي کرده است ، اين شرکت نيز تلاش مي کند سرويس اتصال شبکه پرسرعت را در شبکه هايش گسترش دهد.مناطق “ليتل راک …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،  آلتل اعلام کرد که همان طور که شرکت اي تي اند تي سيستم اتصال پرسرعت HSPA را دربازارهايش راه اندازي کرده است ، اين شرکت نيز تلاش مي کند سرويس اتصال شبکه پرسرعت را در شبکه هايش گسترش دهد.
مناطق “ليتل راک “، “نيواولئان”  ، “فونيکس”   و “تامپا”  از جمله بازارهاي جديد اين شرکت هستند.
شبکه  Rev. A سرويس پرسرعت ۵۰۰ – ۸۰۰ کيلوبايت برثانيه را  حداکثر با سرعت ۸/۱ مگابايت برثانيه  براي آپلود کردن عرضه مي کند و سرعت دانلود آن از ۶۰۰ کيلوبايت تا ۴/۱ مگابايت برثانيه و حداکثر تا ۱/۳ مگابايت برثانيه متغير است.
کاربران آلتل براي استفاده از اين سرويس ها نيازمند وسايل و  گوشي هاي تلفن همراه پيشرفته هستند که   Huawei EC228 USB  ، کارت لپ تاپ  UTStarcom UM 150 و گوشي هاي تلفن همراه هوشمند HTC از جمله وسايل مناسب براي استفاده ازاين سرويس هستند.
با گسترش شبکه EVDO ، مشترکان آلتل تا پايان سال جاري از ۷۶ درصد به ۸۲ درصد  افزايش خواهند يافت.
 Alltel  شرکت فعال درزمينه ارتباط از راه دور آمريکاي شمالي است و دفتر مرکزي آن در “آرکانزاس” قراردارد.
همچنين در خبر ها آمده است که Jaxtr ارايه کننده مکالمه رايگان،  سرويس جديدي عرضه مي کند که هزينه هاي کاربر بطور مستقيم  از شماره حساب کاربر برداشت مي شود.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت کريو، بر اساس اين گزارش کاربر از اين امکان برخودار است که خارج از شبکه ، مستقيم از تلفن همراهش با افراد ديگر در سراسر دنيا تماس بگيرد.
همان طور که اسکايپ سرويسي ارايه داده که اگر کاربر بخواهد از آن استفاده کند، بر اساس قانون بايد کارت اعتباري خريداري کرده سپس از اين سرويس استفاده کند و ميزان هزينه آن به مکاني که کاربر در آنجا است، بستگي دارد.
براي مثال تماس با خط ثابت يا تلفن همراه در چين به ازاي يک دقيقه يک سنت محاسبه مي شود اما مکالمه با موبايل در انگليس به ازاي يک دقيقه ۱۵ سنت در نظر گرفته مي شود.
سرويس Jaxtr براي کاربر اين امکان را فراهم مي کند که اگر حساب بانکي اعتباري دارد، بتواند با استفاده از سرويس  Jaxtr با هر کسي در هرجاي دنيا دنيا از طريق تلفن همراه تماس بگيرد و هزينه کاربر مستقيم از شماره حساب وي کسر مي شود. 
۱۳۱/۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا