مخابرات وارد بازار خارجی ها می شود

 صابر فیضی به خبرنگارسازمان خبری موبنا گفت : حضور در بازار های مخابراتی دیگر کشورها و ارایه بیشتر سرویس های نوین ارزش افزوده از جمله محورهای اصلی شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی شدن است که با رهایی از قوانین و مسوولیت های دولتی ،شرکت مخابرات ایران راحت تر در زمینه ارایه سرویس ها و ورود …

 صابر فیضی به خبرنگارسازمان خبری موبنا گفت : حضور در بازار های مخابراتی دیگر کشورها و ارایه بیشتر سرویس های نوین ارزش افزوده از جمله محورهای اصلی شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی شدن است که با رهایی از قوانین و مسوولیت های دولتی ،شرکت مخابرات ایران راحت تر در زمینه ارایه سرویس ها و ورود به بازارهای دیگر تصمیم می گیرد.
 وی برنامه ریزی براساس اصول و قوانین خصوصی سازی و حضور در بازار های خارجی را از جمله برنامه های آینده شرکت مخابرات ایران بیان کرد.
فیضی درباره برنامه های آینده شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی شدن اظهارداشت: یکی از مهمترین اهداف ما، برنامه‌ریزی براساس تئوری، اصول و قوانین حاکم بر شرکتهای خصوصی در شرکت مخابرات ایران است.
 وی ادامه داد: این امر برای نخستین بار در شرکت مخابرات ایران اتفاق می افتد و طبق اصول آن، نحوه تعامل با مشترکان، نهادهای دولتی و سهامداران مشخص خواهد شد.
فیضی با تاکید براینکه پیاده سازی اصول حاکم بر شرکتهای خصوصی در شرکت مخابرات ایران به نفع سهامداران،مشترکان و سایر دستگاه های مرتبط با مخابرات ایران است، گفت: تا پیش از این مخابرات ایران طبق قوانین و مقررات دولتی اداره می شد که از این پس با قوانین خصوصی، توانایی های بیشتری را کسب می کند.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا