اولین گوشی با صفحه نمایش ۵ اینچی را دل به بازار می آورد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Streak دل قرار است ماه آینده به بازار عرضه شود.این گوشی از چهار باند شبکه GSM و دو باند شبکه HSDPA و پشتیبانی می کند و با ابعاد ۱۰×۷۹.۱×۱۵۲ میلیمتر، ۲۲۰ گرم  وزن دارد.صفحه نمایش این گوشی پنج اینچی لمسی خازنی ۸۰۰×۴۸۰ …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Streak دل قرار است ماه آینده به بازار عرضه شود.
این گوشی از چهار باند شبکه GSM و دو باند شبکه HSDPA و پشتیبانی می کند و با ابعاد ۱۰×۷۹.۱×۱۵۲ میلیمتر، ۲۲۰ گرم  وزن دارد.
صفحه نمایش این گوشی پنج اینچی لمسی خازنی ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر پشتیبانی می کند.
اولین گوشی با صفحه نمایش 5 اینچی را دل به بازار می آورد
صفحه نمایش گوشی چند لمسی است و از جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند.
Streak همچنین از ۵۱۲ مگابایت حافظه ROM و ۲۵۶ مگابایت RAM، اتصالات Wi-Fi، بلوتوث با A2DP و USB برخوردار است.
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی است و از زوم خودکار و فلش LED و قابلیت نشانگذاری تصاویر، تشخیص صورت و لبخند پشتیبانی می کنند.
این گوشی همچنین دارای دوربین ثانویه VGA برای مکالمات تصویری است و از نسخه ۱.۶ سیستم عامل اندرویید که قابلیت ارتقا به نسخه ۲.۲ Froyo را دارد، پشتیبانی می کند.
پردازنده Streak یک گیگاهرتزی Snapdragon QSD8250 است و از مرورگر HTML بهره می برد.
امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی، پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP4/H.263/H.264/WMV و MP3/WAV/eAAC+/WMA و امکان دسترسی به سرویس جستجوی گوگل، نقشه، جی میل، یوتیوب، Google Talk و نسخه Adobe Flash 10.1 از دیگر امکانات این گوشی است.
باتری این گوشی هم ۱۵۳۰ میلی آمپری است و فقط ۱۰ میلی متر ضخامت دارد.
این گوشی در رنگ های مشکی و قرمز راهی بازار می شود اما در باره قیمت و زمان دقیق عرضه آن اطلاعی داده نشده اما قرار است ماه آینده توسط O2 به بازار انگلیس عرضه شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا