قیمت گوشی ۵۸۰۰ xpressmusic نوکیا کاهش یافت

“محمد پورتراب” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افزایش عرضه مدل فوق توسط واردکنندگان غیرقانونی باعث شده تا قیمت فروش آن کاهش یابد.وی افزود: پیش بینی می شود با کاهش قیمت۵۸۰۰ xpressmusic این مدل نوکیا مورد استقبال اکثر علاقمندان این برند قرار گیرد.وی ادامه داد: این گوشی که چندی پیش …

“محمد پورتراب” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افزایش عرضه مدل فوق توسط واردکنندگان غیرقانونی باعث شده تا قیمت فروش آن کاهش یابد.
وی افزود: پیش بینی می شود با کاهش قیمت۵۸۰۰ xpressmusic این مدل نوکیا مورد استقبال اکثر علاقمندان این برند قرار گیرد.
وی ادامه داد: این گوشی که چندی پیش به بهای ۲۷۲ هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون با تعدیل قیمت فوق به بهای ۲۶۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است:
۵۸۰۰ یک گوشی صفحه لمسی با قابلیت پخش فایل های چندرسانه ای است که از سرویس gps هم پشتیبانی می کند.
این گوشی دارای دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی، سیستم عامل سیمبیان سری s60، صفحه نمایش ۲/۳ اینچی و حافظه هشت گیگابایتی با گنجایش هشت هزار قطعه موسیقی است.
شرکت نوکیا ۱۲۰ قطعه موسیقی فارسی را از انواع مختلف به رایگان در دستگاه بارگذاری کرده است.
یکی از مشخصه های مهم این گوشی داشتن نرم افزار (برنامه) media bar است که امکان دسترسی آسان تر به آهنگ ها، گالری عکس و مرور وب را به کاربر می دهد.
۵۸۰۰ xpressmusic نوکیا از ۶۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و به صفحه کلید مجازی الفایی، صفحه کلید مجازی qwerty و قلم نوری مجهز است.
این گوشی ۱۰۹ گرمی با ترکیب رنگ بندی مشکی ، قرمز و آبی تولید می شود.
۱۲۹/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا