معرفی گوشی های پرفروش اچ تی سی در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای مدل های فوق باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید این مدل گوشی داشته باشند.TOUCH2  و HERO از گوشی های خوش فروش اچ تی سی است که توانسته با بهای فروش ۳۰۰ و ۴۷۰ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.گوشی TOUCH2  اچ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای مدل های فوق باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید این مدل گوشی داشته باشند.
TOUCH2  و HERO از گوشی های خوش فروش اچ تی سی است که توانسته با بهای فروش ۳۰۰ و ۴۷۰ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.
گوشی TOUCH2  اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd و سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۶ است.
صفحه نمایشی ۲/۳ اینچی TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقا حافظه توسط مموری کارت microSD، سیستم عامل اندروئید و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی HERO  اچ تی سی به شمار می آید.
گوشی TOUCH PRO2  اچ تی سی با بهای فروش۵۲۰ هزار تومانی از دیگر مدل های خوش فروش این برند است که توانسته از تقاضای بالای مشتریان برخوردار شود.
این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی ۶/۳ اینچی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd transflash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی است.
diamond2 اچ تی سی که با قیمت۴۰۰ هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می شود، توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را به خود اختصاص دهد.
مدل فوق از امکاناتی همچون سیستم عامل windows mobile 6.1 professional، صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم vga، صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا