رونمایی اچ پی از گوشی هوشمند جدید خود

شرکت «HP» که مدت ها از تمرکز بر روی ساخت گوشی هوشمند فاصله گرفته بود و توان خود را بر روی تولید PC و چاپگر قرار داده بود، از گوشی جدید خود با نام «Elite X۳» رونمایی کرد که می تواند بهترین نوع گوشی هوشمندی باشد که به دلیل داشتن ویژگی های «Windows ۱۰» همچون …

شرکت «HP» که مدت ها از تمرکز بر روی ساخت گوشی هوشمند فاصله گرفته بود و توان خود را بر روی تولید PC و چاپگر قرار داده بود، از گوشی جدید خود با نام «Elite X۳» رونمایی کرد که می تواند بهترین نوع گوشی هوشمندی باشد که به دلیل داشتن ویژگی های «Windows ۱۰» همچون یک PC است.
در طراحی گوشی هوشمند «Elite X۳» توجه ویژه ای شده است.این گوشی به طرز شگفت انگیزی زیبا به نظر می رسد و قسمت پشت آن از پلاستیک مات مقاوم ساخته شده و تقریبا مشکی است. دوربین آن هم تقریبا همسطح با قسمت پشت گوشی است ضمن اینکه در اطراف دوربین، حلقه فلزی است که در برابر خش و ضربه از دوربین «Elite X۳» محافظت می کند.

همچنین این گوشی بسیار باریک و ضخامت آن ۷.۸ میلیمتر است و در حقیقت یک «فبلت» با صفحه ۵.۹۶ اینچ به حساب می آید و از فناوری بهره می برد که به نوعی در برابر آب مقاوم است و گرد و غبار نمی تواند به داخل آن نفوذ کند.

این گوشی دارای چهار هسته از نوع «Qualcomm Snapdragon ۸۲۰» است و دارای رم ۴ گیگ و حافظه ۶۴ گیگاباتی است که می توان آن را به یک ترابایت ارتقاء داد.

دوربین قسمت جلو این گوشی ۸ مگاپیکسل و برای ارتباط تصویری در اسکایپ و ویدئو کنفرانس از وضوح بسیار بالایی بر خوردار است و دوربین قسمت پشت، ۱۶ مگاپیکسل است.

البته مسئولین «HP» گفته اند که تا تابستان امسال این گوشی روانه بازار نخواهد شد.
۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا