سهام اپل برای نخستین بار در آخرین روز ۲۰۱۵ سقوط کرد

به گزارش موبنا، با این وجود شرکت اپل آخرین روز سال ۲۰۱۵ میلادی را با خاطره تلخ به پایان رساند و از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون، برای نخستین بار ارزش سهام اپل کاهش یافت. پیش از این آخرین باری که ارزش سهام اپل کاهش یافته بود، گوشی هوشمند آیفون ۳G تازه وارد بازار شده بود …

به گزارش موبنا، با این وجود شرکت اپل آخرین روز سال ۲۰۱۵ میلادی را با خاطره تلخ به پایان رساند و از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون، برای نخستین بار ارزش سهام اپل کاهش یافت.

پیش از این آخرین باری که ارزش سهام اپل کاهش یافته بود، گوشی هوشمند آیفون ۳G تازه وارد بازار شده بود و مهم‌ترین هدف این شرکت رقابت با گوشی هوشمند Storm 9530 بلک‌بری بود.

در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی هر سهام اپل به قیمت ۱۰۵.۲۶ دلار معامله شد که این رقم کاهش ۴.۶۴ درصدی ارزش سهام این شرکت نسبت به ابتدای سال را نشان داد. این سقوط باعث شد ارزش سرمایه‌های شرکت اپل ۵۷ میلیارد دلار کاهش یابد.

لازم به ذکر است آپریل ۲۰۱۵ که ساعت مچی هوشمند Apple Watch برای نخستین بار وارد بازار شد، هر سهام این شرکت به قیمت ۱۳۴.۵۴ دلار معامله می‌شد. ارزش سهام اپل در آخرین روز سال نسبت به این رقم ۲۱.۷۶ درصد کاهش یافت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا