با ابزار رایگان مایکروسافت عکس‌های سلفی بهتری بگیرید

به گزارش موبنا، این اپلیکیشن Microsoft Selfie نام دارد و از نظر کارایی شبیه به Lumia Selfie طراحی شده است که پیش‌تر در گوشی‌های ویندوزی به کار گرفته می‌شد و هم‌اکنون با به‌روزرسانی برای سیستم عامل iOS عرضه شده است تا کاربران بتوانند پورتره‌های بهتری از خود تهیه کنند. برای اپلیکیشن Microsoft Selfie الگوریتم ویژه‌ای …

به گزارش موبنا، این اپلیکیشن Microsoft Selfie نام دارد و از نظر کارایی شبیه به Lumia Selfie طراحی شده است که پیش‌تر در گوشی‌های ویندوزی به کار گرفته می‌شد و هم‌اکنون با به‌روزرسانی برای سیستم عامل iOS عرضه شده است تا کاربران بتوانند پورتره‌های بهتری از خود تهیه کنند.

برای اپلیکیشن Microsoft Selfie الگوریتم ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا عکس‌های سلفی در یک شات زاویه گسترده‌تری را شامل شوند و کاربر بتواند حرفه‌ای‌تر عکاسی کند. این ابزار می‌تواند بخش‌های تصویری اضافی در عکس را به صورت خودکار حذف کند و رنگ‌ها را بهتر نشان دهد.

کاربران iOS هم‌اکنون انواع مختلف ابزارهای کاربردی برای عکاسی سلفی در اختیار دارند. ولی مایکروسافت ادعا می‌کند که اپلیکیشن جدید آن نسبت به همه ابزارهای موجود در بازار متفاوت است و قابلیت‌های بهتری را ارایه می‌دهد.

این ابزار به صورت رایگان عرضه شده است و کاربران می‌توانند از آن برای گوشی‌های آیفون، تبلت‌های آپد و دستگاه‌های چندرسانه‌ای iPod touch استفاده کنند.

ابزار جدید مایکروسافت با نسخه سیستم عامل iOS 8.0 به بعد سازگاری دارد و به جز ارتقا کیفیت تصویری، عکاسی سلفی را هم در هر شرایطی آسان می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا