۲۰۰ میلیون کاربر جهانی مجهز به ویندوز ۱۰

به گزارش موبنا، مایکروسافت به واسطه آخرین نسخه از سیستم عامل رایانه‌ای خود بار دیگر توانست محبوبیت از دست رفته را به دست آورد و این طور که آخرین گزارش‌ها نشان داده است، تاکنون این سیستم عامل روی بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه رایانه نصب شده است. شرکت مایکروسافت تابستان ۲۰۱۵ همزمان با معرفی ویندوز …

به گزارش موبنا، مایکروسافت به واسطه آخرین نسخه از سیستم عامل رایانه‌ای خود بار دیگر توانست محبوبیت از دست رفته را به دست آورد و این طور که آخرین گزارش‌ها نشان داده است، تاکنون این سیستم عامل روی بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه رایانه نصب شده است.

شرکت مایکروسافت تابستان ۲۰۱۵ همزمان با معرفی ویندوز ۱۰ اعلام کرد که این سیستم عامل در سال ۲۰۱۸ میلادی روی بیش از یک میلیارد دستگاه رایانه شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این طور که آمارهای جدید نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌تواند به هدف مذکور دسترسی پیدا کند.

در نخستین روز عرضه ویندوز ۱۰ این محصول روی ۱۴ میلیون دستگاه رایانه نصب شده بود و در کمتر از سه هفته این رقم به بیش از ۵۰ میلیون عدد رسید. اکتبر گذشته مایکروسافت اعلام کرد که هم‌اکنون ۱۱۰ میلیون دستگاه رایانه شخصی در سراسر جهان از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند.

با این وجود رکورد ۲۰۰ میلیونی در این مدت کم بسیار قابل ملاحظه به نظر می‌رسد و با توجه به اینکه از زمان تولد این سیستم عامل حدو ۵ ماه می‌گذارد، به طور میانگین می‌توان گفت در هر ماه ۴۰ میلیون دستگاه رایانه شخصی به ویندوز ۱۰ مجهز شده‌اند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا