اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار موبنا، در این توافقنامه، صندوق کارآفرینی امید حمایت از شرکت های نوپای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که از سوی وزارت معرفی می شوند ۱۵۰ میلیارد ریال به شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات اختصاص می یابد. مدت این توافقنامه ۵ سال شمسی و مبلغ آن ۱۵۰ میلیارد ریال است …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این توافقنامه، صندوق کارآفرینی امید حمایت از شرکت های نوپای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که از سوی وزارت معرفی می شوند ۱۵۰ میلیارد ریال به شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات اختصاص می یابد.
مدت این توافقنامه ۵ سال شمسی و مبلغ آن ۱۵۰ میلیارد ریال است که مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید و ۵۰ میلیارد ریال از محل منابع وزارت پرداخت می شود.
با هدف توسعه دانش و فناوری های نوین در کشور و لزوم گسترش این مقوله به عنوان زیرساخت خدمات رسانی و پیشران سایر بخش های کشور و به جهت حمایت از توسعه کارآفرینی، اشتغال زایی و شرکت های فعال در این عرصه، توافقنامه همکاری مشترک میان صندوق کارآفرینی امید و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور امیرحسین دوایی معاون نوآوری وزیر ارتباطات منعقد شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا