تشکیل کارگروه های دعا با مدیریت باد و باران برای رفع آلودگی پایتخت

به گزارش موبنا از اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری روز یکشنبه در جلسه شورا افزود: باید بگوییم که آلودگی هوای تهران هر سال بدتر از پارسال شده است. وی افزود:موج بی برنامگی و انفعال در مجریان و مسئولان ذی ربط به خوبی قابل مشاهده است. سروری گفت که مسئله آلودگی هوا …

به گزارش موبنا از اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری روز یکشنبه در جلسه شورا افزود: باید بگوییم که آلودگی هوای تهران هر سال بدتر از پارسال شده است.
وی افزود:موج بی برنامگی و انفعال در مجریان و مسئولان ذی ربط به خوبی قابل مشاهده است.
سروری گفت که مسئله آلودگی هوا به عنوان یک بحران غیر قابل حل در تهران مطرح است در حالی که دولت سهم خودش را به شهرداری در حمایت از حمل و نقل عمومی پرداخت نکرده است و به سهم ۸۰ درصدی خودروهای شخصی در آلودگی هوا بی توجه است.
این عضو شورای شهر گفت: آلودگی هوا با تصمیمات استانی قابل حل نیست بلکه نیازمند تصمیمات پر هزینه و ضروری هستیم.
وی در ادامه خطاب به مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز در این زمینه گفت: مسئول ادامه وضعیت آلودگی هوا و مرگ خاموش شهروندان چه کسی است؟ باید پاسخگو باشد؟
پرویز سروری عنوان کرد: تا کی باید بی برنامه و منفعل عمل کرد ؛ از شورای شهر تهران درخواست می کنم تا قاطعانه به این موضوع ورود پیدا کند و تا به نتیجه رسیدن در این مسئله پیگیر حل آلودگی هوا باشد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا