نقدی: می‌توانیم ۱ میلیارد نفر را غذا بدهیم

سردار نقدی با بیان این‌که آقایان دلسوزی می‌کنند و مدام از مردم یاد می‌کنند، باید در جواب آنها گفت: «بروید خانه‌ها و ویلاهایتان را بفروشید تا مردم صاحبخانه شوند.» ادامه داد: آمارهایی وجود دارد که برخی در یکی از خیابان‌های آمریکا که رئیس‌جمهوری آمریکا در آن زندگی می‌کند، به مبلغ ٩٧‌میلیون دلار خانه خریده‌ است. …

سردار نقدی با بیان این‌که آقایان دلسوزی می‌کنند و مدام از مردم یاد می‌کنند، باید در جواب آنها گفت: «بروید خانه‌ها و ویلاهایتان را بفروشید تا مردم صاحبخانه شوند.» ادامه داد: آمارهایی وجود دارد که برخی در یکی از خیابان‌های آمریکا که رئیس‌جمهوری آمریکا در آن زندگی می‌کند، به مبلغ ٩٧‌میلیون دلار خانه خریده‌ است.

او گفت: امام راحل خوب این مطلب را تبیین کرده‌اند و فرمودند؛ وقتی آدم متدینی در دستگاه، ارکان‌ و مجلس حضور داشته باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند کشور را دراختیار بگیرد؛ اما امروز این خطر را احساس می‌کنیم به‌گونه‌ای که تبهکارانی وجود دارند که به مردم القا می‌کنند راه موفقیت ما سازش با آمریکاست. رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد: این دروغ‌های بزرگ امروز برملا شده و باید گفت: «گذشت آن زمان که به خارج نگاه کنیم، افزایش رکود یکی از نگاه‌ها به خارج است و باید گفت بعد از هر مرحله‌ای که رخ می‌دهد، بد از بدتر به وجود می‌آید.

نقدی ادامه داد: همچنین در ظرف ٢‌سال میلیاردها دلار در موضوع نفت ضرر کردیم اما کسی حاضر نیست در این عرصه‌ها وارد شود و مشکلات را برطرف کند، حتی هم‌اکنون که تحریم‌ها برداشته شده است و می‌توانیم با چین و روسیه تبادل اقتصادی کنیم، متاسفانه کسی به این سمت هم حرکت نمی‌کند. وی گفت: وقتی اسناد آمریکایی را بخوانید، متوجه می‌شوید که روزبه‌روز واژه ایران در آن بیشتر شده است، گفت: به‌عنوان مثال کنگره آمریکا شاید هر ١٠ یا ٦‌سال یک‌بار قانونی علیه کشور ما وضع می‌کرد، اما چه شده که در طول یکی دو‌سال گذشته درحال تصویب چند قانون علیه ایران هستند و مرتب طرح‌های ضدایرانی در مجلس و سنای آنها تصویب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید گفت چرا این اتفاق می‌افتد؟ آنها که سعی می‌کنند بگویند «جمهوری اسلامی ایران عددی نیست؟» اما باید گفت: «آنها از اهمیت جمهوری اسلامی و سرعت پیشرفت کشور احساس خطر می‌کنند».

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا