مایکروسافت ابزار ارتباطی Talko را خرید و تعطیل کرد

به گزارش موبنا، شرکت توسعه ابزار صوتی و ارتباطی Talko‌ با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که به مایکروسافت فروخته شده است تا فناوری و اعظای آن به گروه توسعه‌دهنده اسکایپ اضافه شوند. این شرکت روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد که گروه Talko در فضای ارتباط اینترنتی بسیار موفق بوده است و کاربران از …

به گزارش موبنا، شرکت توسعه ابزار صوتی و ارتباطی Talko‌ با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که به مایکروسافت فروخته شده است تا فناوری و اعظای آن به گروه توسعه‌دهنده اسکایپ اضافه شوند.

این شرکت روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد که گروه Talko در فضای ارتباط اینترنتی بسیار موفق بوده است و کاربران از آن استقبال گسترده داشته‌اند.

شرکت Talko روی وبلاگ رسمی خود اظهار داشت که بر اساس آخرین مذاکرات از هم‌اکنون به یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت تبدیل شده است و به زودی به فعالیت‌های خود پایان می‌دهد.

قرار است شرکت مایکروسافت از فناوری مربوطه در فناوری‌های Skype و Skype for Business استفاده کند و بر این اساس پیش‌بینی شده است مارس ۲۰۱۶ ابزار Talko برای همیشه به فعالیت خود پایان دهد.

هنوز جزییات مالی این واگذاری اعلام نشده است. ولی کاربران طی سه ماه آتی می‌توانند تمام محتویات و داده‌های خود از جمله گفت‌وگوهای صوتی، پیام‌های نوشتاری، عکس و … را از روی پایگاه داده Talko برای خود بارگذاری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا