سامسونگ تبلت ۸ اینچی با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، رایانه لوحی جدید سامسونگ هم‌اکنون مجوز گروه توسعه فناوری ارتباطی بلوتوث (SIG) و مرکز توسعه خدمات اینترنتی بی‌سیم Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است. هر دو مجوز مراکز مذکور در پایان ماه دسامبر اعطا شده است و از این رو پیش‌بینی می‌شود تبلت کره‌ای جدید در آینده نزدیک به دست کاربران جهانی …

به گزارش موبنا، رایانه لوحی جدید سامسونگ هم‌اکنون مجوز گروه توسعه فناوری ارتباطی بلوتوث (SIG) و مرکز توسعه خدمات اینترنتی بی‌سیم Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است.

هر دو مجوز مراکز مذکور در پایان ماه دسامبر اعطا شده است و از این رو پیش‌بینی می‌شود تبلت کره‌ای جدید در آینده نزدیک به دست کاربران جهانی برسد.

لازم به ذکر است که به صورت همزمان مرکز مدیریت صادرات و واردات کشور هند موسوم به Zauba این تبلت را در لیست کالاهای خود قرار داده و اعلام کرده است که این دستگاه نمایشگر لمسی ۸ اینچی دارد.

قیمت رایانه لوحی جدید سامسونگ در سایت هندی ۱۰۰ دلار اعلام شده است و به این خاطر پیش‌بینی می‌شود این دستگاه در خانواده تبلت‌های سطح پایین روانه بازار شود.

شرکت سامسونگ هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نکرده است. ولی منابع آگاه پیش‌بینی کردند در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی کاربران جهانی می‌توانند این محصول را خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا