بختیار؛ به جای استقلال در پادگان!

شروع قصه رحمانی به‌عنوان یکی از فوتبالیست‌هایی که کارت معافیت جعل کرده‌اند، ظاهرا از ‌حاشیه‌سازی برای تراکتورسازی بدش نمی‌آمد. او یک‌بار بابت نتایج ضعیف فولاد ابراز ناراحتی کرد، سپس از استقلالی‌بودنش پرده برداشت و دست‌آخر هم همه آنهایی که علیه خودش هستند را عقده‌ای خواند تا جو بسیار بدی در تبریز ایجاد شود. رحمانی حتی …

شروع قصه
رحمانی به‌عنوان یکی از فوتبالیست‌هایی که کارت معافیت جعل کرده‌اند، ظاهرا از ‌حاشیه‌سازی برای تراکتورسازی بدش نمی‌آمد. او یک‌بار بابت نتایج ضعیف فولاد ابراز ناراحتی کرد، سپس از استقلالی‌بودنش پرده برداشت و دست‌آخر هم همه آنهایی که علیه خودش هستند را عقده‌ای خواند تا جو بسیار بدی در تبریز ایجاد شود. رحمانی حتی جلوی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی (که گفته بود رحمانی تا پایان فصل سرباز است و در تیم می‌ماند) ایستاد و این جمله عجیب را بر زبان آورد:  «من ١١ ماه کسری خدمت گرفته‌ام و عباسی هم در جریان نیست؛ پس نیم‌فصل می‌روم.» این اتفاقات اما پایان کار بختیار نبود، بلکه شروع یک جنجال بزرگ بود.
تمجید خاص قلعه‌نوعی
آنهایی که امیر قلعه‌نوعی را می‌شناسند، می‌دانند که او وقتی از کسی خیلی ناراحت است در رسانه‌ها از او تعریف و تمجید می‌کند اما در پشت‌پرده با او جدال می‌کند. سرمربی تازه‌وارد تراکتورسازی که رحمانی طی چند روز بدجوری تیمش را وارد حاشیه کرده بود، وقتی پس از بازی با استقلال با سوالی درباره عملکرد ضعیف او مواجه شد، عبارت «او عالی بود» را بر زبان آورد اما چند ساعت بعد این بازیکن را در لیست مازاد قرار داد!
اضافه خدمت ٦ ماهه
پس از بازی استقلال رحمانی بدون اجازه از کادر فنی به نیت انجام امور کسری خدمت خود راهی تهران شد اما صبح چهارشنبه با یک مسأله عجیب در سازمان نظام ‌وظیفه رو‌به‌رو شد. این‌که به دلیل حواشی ایجاد شده برای تراکتورسازی (که یک سازمان نظامی است) ٦ ماه اضافه خدمت خورده است! یعنی تا تیرماه ١٣٩٥ باید دوران سربازی‌اش را سپری کند. با توجه به اعلام امیر قلعه‌نوعی مبنی بر این‌که نیازی به رحمانی ندارد، حالا او باید بقیه روزهای خدمتش را در پادگان لشکر عاشورای تبریز سپری کند و این یک ناکامی بزرگ برای بازیکنی است که گفته می‌شد با استقلالی‌ها مذاکراتش را نهایی کرده و نیم‌فصل دوم در این تیم بازی می‌کند. سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی در این‌باره می‌گوید: «وقتی یک سرباز از طریق یگان نظامی وارد یک تیم فوتبال نظامی می‌شود، اگر او به هر دلیلی نتواند با آن تیم ادامه همکاری دهد، باید برای ادامه سربازی به پادگان برود. با این حال ما با تمام اعضای تیم تعامل داریم و سعی می‌کنیم مشکلش را حل کنیم.» باید دید آخر این قصه چه می‌شود.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا