ال‌جی تبلت جدید ۸.۳ اینچی عرضه کرد

به گزارش موبنا، نمایشگر ۸.۳ اینچی این رایانه لوحی جدید می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به نمایش بگذارد و برای آن از تراشه مرکزی Snapdragon 615 استفاده شده است. این تبلت با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و باتری آن توان ۴۸۰۰ میلی‌آمپری دارد تا انرژی …

به گزارش موبنا، نمایشگر ۸.۳ اینچی این رایانه لوحی جدید می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به نمایش بگذارد و برای آن از تراشه مرکزی Snapdragon 615 استفاده شده است.

این تبلت با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و باتری آن توان ۴۸۰۰ میلی‌آمپری دارد تا انرژی مورد نیاز کاربران را برای مدت طولانی در خود نگه دارد.

این دستگاه برای دوربین دیجیتالی اصلی خود حسگر ۸ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دوربین سلفی آن هم کیفیت ۲ مگاپیکسلی دارد.

طول، عرض و ضخامت رایانه لوحی جدید ساخته شده در شرکت کره‌ای ال‌جی به ترتیب ۲۱۶.۸، ۱۲۶.۵ و ۸.۸ میلمتر و وزن آن هم ۳۶۶ گرم است. تبلت جدید G Pad II همچنین نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید را هم شامل می‌شود.

این رایانه لوحی قادر است از سیستم‌های ارتباطی ۴G LTE، Wi-Fi، بلوتوث ۴.۱ و GPS پشتیبانی کند و برای آن دو رنگ قهوه‌ای و مشکی در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا