عرضه ZenFone 3 ایسوس به بازار جهانی در اردی‌بهشت ۹۴

به گزارش موبنا، این منبع آگاه گفت که برای در اختیار گرفتن ZenFone 3 چندان امیدوار نباشید که در آینده نزدیک آن را خریداری کنید. اگر این اخبار درست باشد، گوشی هوشمند جدید شرکت تایوانی ایسوس در مه یا ژوئن ۲۰۱۶ حدود ماه‌های اردی‌بهشت و خرداد ۱۳۹۴ عرضه می‌شود و البته می‌توان گفت که انتظار …

به گزارش موبنا، این منبع آگاه گفت که برای در اختیار گرفتن ZenFone 3 چندان امیدوار نباشید که در آینده نزدیک آن را خریداری کنید.

اگر این اخبار درست باشد، گوشی هوشمند جدید شرکت تایوانی ایسوس در مه یا ژوئن ۲۰۱۶ حدود ماه‌های اردی‌بهشت و خرداد ۱۳۹۴ عرضه می‌شود و البته می‌توان گفت که انتظار برای ورود این گوشی ارزش دارد.

زیرا ZenFone 3 نخستین و تنها گوشی هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که دوربین دیجیتالی آن ۳X زوم اوپتیکال دارد و البته، به گفته «جِری شِن» مدیرعامل ایسوس، این نخستین گوشی ساخته شده در این شرکت است که شامل حسگر تشخیص اثر انگشت هم می‌شود.

حسگر تشخیص اثر انگشت تاکنون در سری گوشی‌های گران قیمت عرضه می‌شود و البته طی ماه‌های اخیر گوشی‌های میان‌رده هم به این فناوری مجهز شدند. اما در آینده نزدیک تقریبا همه گوشی‌های هوشمند از این فناوری پشتیبانی می‌کنند.

کارشناسان پیش‌بینی کردند که به دنبال افزایش درخواست بازار جهانی برای استفاده از حسگر تشخیص اثر انگشت، قیمت این فناوری در سال ۲۰۱۶ میلادی می‌تواند به کمتر از ۵ دلار برسد. همین کاهش قیمت موجب می‌شود تا ZenFone 3 با قیمت ارزان وارد بازار شود.

هم‌اکنون ۳۰ درصد گوشی‌های هوشمند عرضه شده در بازار جهانی حسگر اثر انگشت را شامل می‌شود که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۶ میلادی به ۵۰ درصد برسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا