به‌روزرسانی نقشه گوگل برای استفاده در حالت افلاین

به گزارش موبنا، با اعلام این خبر چند ماه خبر نسخه ویژه این سرویس برای دستگاه‌های موبایلی اندرویدی به‌روز شد و به کاربران امکان داد تا در حالت آفلاین هم بتوانند از قابلیت‌های مسیریابی نقشه هوشمند استفاده کنند. در این نسخه به‌روز شده کاربران اندرویدی همچنین توانستند در حالت آفلاین از اطلاعات سازمانی ابزار موبایلی …

به گزارش موبنا، با اعلام این خبر چند ماه خبر نسخه ویژه این سرویس برای دستگاه‌های موبایلی اندرویدی به‌روز شد و به کاربران امکان داد تا در حالت آفلاین هم بتوانند از قابلیت‌های مسیریابی نقشه هوشمند استفاده کنند.

در این نسخه به‌روز شده کاربران اندرویدی همچنین توانستند در حالت آفلاین از اطلاعات سازمانی ابزار موبایلی و قیمت بنزین در پمپ‌بنزین‌های مختلف هم باخبر شوند.

امروز شرکت گوگل یک به‌روزرسانی دیگر انجام داد و این بار نسخه Google Maps برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS خدمات جدی را در اختیار گرفت.

ابزار Google Maps مخصوص دستگاه‌های موبایلی ساخته شده در شرکت اپل به‌روز شد تا این کاربران هم بتوانند به صورت کامل از نقشه این شرکت در حالت آفلاین استفاده کنند. در این نقشه کاربران می‌توانند مسیریابی، انتقال بسته، دوچرخه‌سواری، مسیرهای پیاده‌روی و … را به صورت آفلاین در اختیار بگیرند.

شرکت گوگل اعلام کرد که کاربران دستگاه‌های موبایلی اپل همچنین می‌توانند در نسخه جدید این نقشه الکترونیکی به صورت آفلاین قیمت سوخت در پمپ‌های بنزین را دریافت کنند و آدرس نزدیک‌ترین پمپ بنزن به موقعیت خود را هم بیابند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا