همه ساعت‌های مچی اپل ۱۰۰ دلار تخفیف خورد

به گزارش موبنا، اگرچه روز «جمعه سیاه» پشت سر گذاشته شده است، ولی این فروشگاه زنجیره‌ای همچنان قصد دارد تخفیف‌های قابل ملاحظه را برای ساعت‌های اپل لحاظ کند. شرکت Best Buy اعلام کرد سه مدل مختلف از ساعت مچی هوشمند اپل هم‌اکنون با تخفیف ۱۰۰ دلاری در تمام شعبات آن فروخته می‌شوند که البته این …

به گزارش موبنا، اگرچه روز «جمعه سیاه» پشت سر گذاشته شده است، ولی این فروشگاه زنجیره‌ای همچنان قصد دارد تخفیف‌های قابل ملاحظه را برای ساعت‌های اپل لحاظ کند.

شرکت Best Buy اعلام کرد سه مدل مختلف از ساعت مچی هوشمند اپل هم‌اکنون با تخفیف ۱۰۰ دلاری در تمام شعبات آن فروخته می‌شوند که البته این طرح تخفیفی برای دوره زمانی محدود اجرا خواهد شد. بر این اساس شما هم‌اکنون می‌توانید ساعت Apple Watch Sport با نمایشگر ۳۸ میلیمتری را به قیمت ۲۵۰ دلار خریداری کنید.

دو فروشگاه زنجیره‌ای Target و B&H هم اعلام کردند که به صورت مشابه تمام مدل‌های ساعت هوشمند اپل را با تخفیف ۱۰۰ دلاری می‌فروشند.

البته پیش از آنکه تصمیم به خرید این ساعت بگیرید، بد نیست اطلاعات دقیق در مورد آن را بخوانید. زیرا ساعت‌های تولید شده در دیگر برندها که امکانات مشابهی دارند، با قیمت ارزان‌تر از قیمت تخفیف خورده Apple Watch فروخته می‌شوند.

این تخفیف‌ها در شرایطی اعمال شده است که شایعات منتشر شده نشان می‌دهد اپل تا سه ماه دیگر مدل جدید ساعت مچی هوشمند خود را در معرض دید عموم می‌گذارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا