فروش این ساعت هوشمند سوئیسی شرکت سازنده را هم غافلگیر کرد

به گزارش موبنا، این شرکت سوئیسی چندی پیش نخستین ساعت مچی هوشمند خود موسوم به Connected را مبتنی بر سیستم عامل Android Wear وارد بازار کرد و این روزها به قدری از ساعت مذکور استقبال شده است که شرکت سازنده نمی‌تواند به تعداد کافی آن را عرضه کند. این ساعت مچی هوشمند با قیمت ۱۵۰۰ …

به گزارش موبنا، این شرکت سوئیسی چندی پیش نخستین ساعت مچی هوشمند خود موسوم به Connected را مبتنی بر سیستم عامل Android Wear وارد بازار کرد و این روزها به قدری از ساعت مذکور استقبال شده است که شرکت سازنده نمی‌تواند به تعداد کافی آن را عرضه کند.

این ساعت مچی هوشمند با قیمت ۱۵۰۰ دلار فروخته می‌شود و البته پیش از آنکه کاربران بخواهند در فروشگاه‌ها آن را خریداری کنند، مراکز آنلاین تمامی این ساعت‌ها را به فروش رسانده‌اند.

در نخستین ماه ورود به بازار بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه ساعت مچی هوشمند TAG Heuer در فروشگاه‌های آنلاین، شعبات شهری و مراکز عرضه‌کننده کالاهای الکترونیکی پیش‌فروش شد که این رقم بیش از پیش‌بینی‌های قبلی شرکت سازنده بود.

شرکت سوئیسی برای آنکه به این نیاز پاسخ دهد تصمیم گرفت هفته‌ای دو هزار دستگاه از این ساعت را تولید کند که پیش‌ از این تصمیم بر تولید هفته‌ای ۱۲۰۰ دستگاه اتخاذ شده بود. فروش آنلاین این ساعت هوشمند هم تا ماه مه یا ژوئن ۲۰۱۶ به تعویق افتاده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا