معرفی گوشی جدید ال‌جی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار

به گزارش موبنا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی هوشمند که هم‌اکنون با نام M1 شناخته می‌شود اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به دست کاربران جهانی خواهد رسید. پیش‌بینی شده است شرکت‌های مخابراتی مختلف آمریکا این گوشی را با قراردادهای دو ساله به دست کاربران برسانند. برای این گوشی هوشمند از تراشه مرکزی Snapdragon 210 …

به گزارش موبنا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی هوشمند که هم‌اکنون با نام M1 شناخته می‌شود اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به دست کاربران جهانی خواهد رسید. پیش‌بینی شده است شرکت‌های مخابراتی مختلف آمریکا این گوشی را با قراردادهای دو ساله به دست کاربران برسانند.

برای این گوشی هوشمند از تراشه مرکزی Snapdragon 210 استفاده شده است و کاربران یک نمایشگر لمسی ۵ اینچی در اختیار دارند که تصاویر در آن با کیفیت FWVGA پیکسل به نمایش درمی‌آید.

این گوشی هوشمند رم ۱.۵ گیگابایتی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

هنوز زمان دقیق ورود این محصول به بازار و قیمت نهایی آن اعلام نشده است. ولی کاربران جهانی می‌توانند این گوشی هوشمند را با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا