اولین ساعت هوشمند HTC فوریه ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، به هر حال این شرکت تایوانی طی چند سال گذشته تصمیمی برای ورود به بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی نداشت و مراکز خبری اعلام کردند که هم‌اکنون قرار شده است HTC وارد این بازار شود. در حالی که در برخی خبرها گفته شده بود HTC به طور کامل تصمیم برای فعالیت در بازار …

به گزارش موبنا، به هر حال این شرکت تایوانی طی چند سال گذشته تصمیمی برای ورود به بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی نداشت و مراکز خبری اعلام کردند که هم‌اکنون قرار شده است HTC وارد این بازار شود.

در حالی که در برخی خبرها گفته شده بود HTC به طور کامل تصمیم برای فعالیت در بازار فناوری‌های پوشیدنی را کنار گذاشته است، برخی دیگر از منابع آگاه اعلام کردند که این روزها آزمایش‌های نهایی روی نخستین ساعت مچی هوشمند این شرکت به پایان رسیده است.

مرکز @evleaks  در این خصوص اطلاعات ارزشمندی منتشر کرد و نشان داد کاربران می‌توانند از هم‌اکنون منتظر ساعت هوشمند شرکت HTC باشند.

این مرکز روی شبکه اجتماعی توئیتر گفت مدیران داخلی HTC تولید این ساعت هوشمند را تایید کرده‌اند و می‌گویند که هم‌اکنون در حال کار کردن روی آن هستند.

منابع آگاه داخلی HTC گفته‌اند که فوریه ۲۰۱۶ یعنی حدود سه ماه دیگر از این ساعت هوشمند رونمایی می‌شود و به همین خاطر احتمال می‌رود نخستین بار ساعت مچی در نمایشگاه MWC 2016 در معرض دید عموم قرار بگیرد.

شرکت HTC هنوز این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده است و با این وجود منابع آگاه می‌گویند که محصول مذکور همراه با سیستم عامل Android Wear عرضه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا