معرفی سه گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ در سری Galaxy A

به گزارش موبنا، مدل ۲۰۱۶ از سه گوشی هوشمند Galaxy A3، A5 و A7 در سه اندازه مختلف به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و این شرکت کره‌ای اعلام کرد برای آنها نمایشگرهای باکیفیت‌تر و دوربین‌های بهتر در نظر گرفته است. دو مدل از سه گوشی هوشمند مذکور سرویس پرداخت‌های موبایلی Samsung Pay را …

به گزارش موبنا، مدل ۲۰۱۶ از سه گوشی هوشمند Galaxy A3، A5 و A7 در سه اندازه مختلف به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و این شرکت کره‌ای اعلام کرد برای آنها نمایشگرهای باکیفیت‌تر و دوربین‌های بهتر در نظر گرفته است.

دو مدل از سه گوشی هوشمند مذکور سرویس پرداخت‌های موبایلی Samsung Pay را هم شامل می‌شوند و کاربران به کمک آن می‌توانند بدون هر گونه کارت اعتباری، هزینه خریدهای خود را بپردازند.

سری Galaxy A سامسونگ خانواده جدید در گوشی‌های هوشمند این شرکت محسوب می‌شود و سامسونگ برای نخستین بار قصد دارد اواسط ماه دسامبر سه گوشی مذکور را وارد بازار چین کند.

این سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ قیمت ارزان دارند و ضمن برخورداری از قابلیت‌های کاربردی، قرار است با محصولات دو شرکت چینی هوواوی و شیائومی رقابت کنند.

شرکت کره‌ای سامسونگ همچنان به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود و با این وجود شرکت‌های چینی رقابت سختی را با آن آغاز کرده است تا بتوانند سامسونگ را از این موقعیت پایین بیاورند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا