شکل ظاهری این گوشی ویندوزی را با سلیقه خود تغییر دهید

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند مبتنی بر نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز ۱۰ در یک شرکت ژاپنی ساخته شده است و کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف آن را بر اساس سلیقه شخصی در کنار یکدیگر قرار دهند. گوشی هوشمند NuAns Neo یک بخش مرکزی دارد و قابل محافظ آن از دو بخش مجزا تشکیل شده …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند مبتنی بر نسخه موبایلی سیستم عامل ویندوز ۱۰ در یک شرکت ژاپنی ساخته شده است و کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف آن را بر اساس سلیقه شخصی در کنار یکدیگر قرار دهند.

گوشی هوشمند NuAns Neo یک بخش مرکزی دارد و قابل محافظ آن از دو بخش مجزا تشکیل شده است که می‌توانید با تغییر آن شکل ظاهری گوشی را عوض کنید.

این قاب محافظ با رنگ‌های مختلف و مواد گوناگون ساخته شده است. به عنوان مثال می‌توانید آن را از جنس چوب، چرم، پلاستیک، فلز و … خریداری کنید.

برخی از این قاب‌های متنوع در جعبه NuAns Neo موجود هستند و برخی دیگر که در فروشگاه‌های مربوطه ارایه شده‌اند، قیمت نسبتا ارزانی دارند و بر این اساس هر کاربر به راحتی می‌تواند سلیقه خود را در مورد این گوشی هوشمند اعمال کند.

گوشی هوشمند NuAns Neo مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 617 را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، گیرنده LTE، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا