نرم‌افزار جدید برای علاقمندان به بازی‌های پازلی

به گزارش موبنا، همان طور که نام این بازی نشان می‌دهد، شما یکه بازی پازلی مثلثی در اختیار دارید که می‌بایست آن را پیش ببرید. در این بازی نقاط در رنگ‌های مختلف نمایش داده شده‌اند که شما می‌بایست سه رنگ مشابه را انتخاب کنید و آنها را با کشیدن خط به یکدیگر متصل کنید. در …

به گزارش موبنا، همان طور که نام این بازی نشان می‌دهد، شما یکه بازی پازلی مثلثی در اختیار دارید که می‌بایست آن را پیش ببرید.

در این بازی نقاط در رنگ‌های مختلف نمایش داده شده‌اند که شما می‌بایست سه رنگ مشابه را انتخاب کنید و آنها را با کشیدن خط به یکدیگر متصل کنید. در این شرایط باید احتیاط کنید حین خط کشی بین نقاط همرنگ، با دیگر نقاط برخورد نداشته باشید.

هدف بازی این است که کاربر بتواند تمرکز کافی برای انتخاب نقاط همرنگ داشته باشد و با اتخاذ بهترین تصمیم، آنها را به یکدیگر متصل کند.

زمانی که سه نقطه رنگی به یکدیگر متصل می‌شوند، یک مثل با همان رنگ ایجاد می‌شود و هرچه تعداد مثلث‌ها بیشتر شود، امتیاز کاربر بالاتر می‌رود.

این بازی به صورت رایگان برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS ارایه شده است و البته رار است در آینده نزدیک صاحبان ویندوز فون هم آن را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا