ال‌جی ساختار فعالیت خود را تغییر می‌دهد

به گزارش موبنا، مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی ال‌جی برای حضور موفق در بازار جهانی مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌بیند و البته تعداد زیادی از دیگر زیرمجموعه‌های این شرکت کره‌ای هم مشکل مشابه را تجربه می‌کنند. این شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات الکترونیک هم‌اکنون تامین کننده اصلی نماشیگر در گوشی هوشمند آيفون ۶s محسوب می‌شود و …

به گزارش موبنا، مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی ال‌جی برای حضور موفق در بازار جهانی مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌بیند و البته تعداد زیادی از دیگر زیرمجموعه‌های این شرکت کره‌ای هم مشکل مشابه را تجربه می‌کنند.
این شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات الکترونیک هم‌اکنون تامین کننده اصلی نماشیگر در گوشی هوشمند آيفون ۶s محسوب می‌شود و البته در بخش گیرنده‌های تلویزیونی هم بازار پرسودی دارد.
اما در آخرین گام، شرکت ال‌جی تصمیم گرفته است یک تغییر ساختار کلی در سیستم داخلی خود ایجاد کند تا از این طریق آزادی عمل بیشتری به زیرمجموعه‌ها بدهد. بر این اساس هر یک از زیرمجموعه‌های شرکت ال‌جی می‌توانند برای طراحی و ساخت محصول جدید استقلال بیشتری داشته باشند و بر اساس ضوابط خود، تصمیمات کارآمدتری برای حضور در بازار جهانی بگیرند.
شرکت ال‌جی هم‌اکنون توسط سه مدیر ارشد به صورت همزمان مدیریت می‌شود که آنها تولید تمام محصولات را زیر نظر دارند: «جو سئونگ-جین» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز تولید دستگاه‌های خنگی ال‌جی، «جونو چو» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی ال‌جی، «دیوید جونگ» رئیس هیئت مدیره و مدیر فناوری شرکت مادر ال‌جی.
۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا