نوکیای فنلاندی دوباره وارد بازار گوشی می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت نوکیا قصد دارد از سال ۲۰۱۶ میلادی بار دیگر گوشی‌ هوشمند تولید کند و آن را در اختیار کاربران جهانی بگذارد. این خبر را مدیرعامل شرکت نوکیا چند هفته قبل تایید کرد. هنوز به طور دقیق تایید نشده است که نخستین گوشی ساخته شده در شرکت نوکیا با نام C1 یا …

به گزارش موبنا، شرکت نوکیا قصد دارد از سال ۲۰۱۶ میلادی بار دیگر گوشی‌ هوشمند تولید کند و آن را در اختیار کاربران جهانی بگذارد. این خبر را مدیرعامل شرکت نوکیا چند هفته قبل تایید کرد.
هنوز به طور دقیق تایید نشده است که نخستین گوشی ساخته شده در شرکت نوکیا با نام C1 یا اسم دیگر وارد بازار می‌شود. همچنین در مورد مشخصات این گوشی هوشمند و زمان ورود آن به بازار گمانه‌زنی‌های فراوان انجام شده است.
با این وجود منابع آگاه برای نخستین بار تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کردند تا طراحی اصلی C1 مشخص شود. در این تصاویر مشخص شد گوشی هوشمند مذکور مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ موبایلی عرضه خواهد شد.
منابع آگاه می‌گویند که شرکت فنلاندی نوکیا این گوشی هوشمند را با یک طراحی واحد در دو مدل مجزا تولید می‌کند. یکی از این مدل‌ها آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را در اختیار گرفته است و مدل دیگر هم قرار است با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی عرضه شود.
البته باید توجه داشت پیش از این هم مدیران ارشد نوکیا اعلام کردند که قصد تولید گوشی‌های ویندوزی را دارند. شرکت مایکروسافت نیز این روزها از طریق کارخانه‌هایی که از نوکیا خریده است گوشی‌های ویندوزی را تولید می‌کند.
۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا