ترمز بریدن خونین تریلر در مرند

صدای مهیب برخورد این تریل با ٢ خودرو ال نود و پیکان وانت سکوت شامگاهی جاده را بر هم زد. با اعلام این خبر به نیروهای امدادی بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند. با آغاز عملیات امدادرسانی مشخص شد در این حادثه ٤ تن مصدوم شده‌اند. تحقیقات نشان می‌داد نقص فنی در …

صدای مهیب برخورد این تریل با ٢ خودرو ال نود و پیکان وانت سکوت شامگاهی جاده را بر هم زد. با اعلام این خبر به نیروهای امدادی بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند. با آغاز عملیات امدادرسانی مشخص شد در این حادثه ٤ تن مصدوم شده‌اند. تحقیقات نشان می‌داد نقص فنی در سیستم ترمز تریلر در کمربندی شهر مرند این حادثه دلخراش را رقم زده است. تریلر ترمزبریده با چندین خودرو در سه راهی پادگان برخورد کرد و ٤ مصدوم برجا گذاشت. نیروهای اورژانس و هلال‌احمر به حادثه‌دیدگان خدمات‌رسانی کردند و جاده برای مدت زیادی بسته شد.
به گزارش اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان مرند، پس از اعزام تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه، دیگر سازمان‌های امدادی نیز برای جلوگیری از حوادث آتی به محل اعزام شدند و تکنسین‌های اورژانس ٤ مصدوم را که دچار صدمات ازجمله قطعی پا شده بودند، با اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان مرند انتقال دادند.
حسینقلی‌زاده افزود: در این حادثه چند تن نیز دچار صدمات جزیی شدند که به‌صورت سرپایی در محل درمان شدند. وی در انتها گفت: آژیر و آلارم خودروهای امدادی، بیانگر نیاز مصدومان به کمک‌های درمانی و حیاتی است و باید با مشاهده و شنیدن این علامت‌ها، حتما خودروها به سمت راست جاده حرکت و توقف کنند تا مسیر برای خودروهای امدادی باز شود.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا