لپ تاپ یوگا ۹۰۰ لنوو با گارانتی رسمی به بازار آمد

به گزارش خبرنگار موبنا، شركت امرتات كه سال هاست در بازار فناوري اطلاعات مشغول به فعاليت است به تازگي باتمركز بر روي دستگاهاي حرفه اي سري Thinkpadو وAll in one وideapad و Yoga, وارد دور تازه اي از فعاليت خود شده است . شركت امرتات اين بار با عرضه Cpu نسل جديد اينتل سري ۶ …

به گزارش خبرنگار موبنا، شركت امرتات كه سال هاست در بازار فناوري اطلاعات مشغول به فعاليت است به تازگي باتمركز بر روي دستگاهاي حرفه اي سري Thinkpadو وAll in one وideapad و Yoga, وارد دور تازه اي از فعاليت خود شده است . شركت امرتات اين بار با عرضه Cpu نسل جديد اينتل سري ۶ در Yoga 900 Lenovo بار ديگر تكنولوژي جديد cpu را براي اولين بار وارد بازار فناوري نموده است .
یوگا ۹۰۰ با فاصله ای زیاد از رقبا، به صورت باور نکردنی ای نازک و با وقار است.
از لولای شکیل ۳۶۰ درجه آن گرفته تا امکانات چشم گیر جذاب آن، این ۲ در ۱ را به یک زیبای خفته تبدیل کرده است. با وجود آخرین نسل پردازنده های قدرتمند اینتل و امکانات قابل تنظیم ویندوز ۱۰، یوگا ۹۰۰، همدم همیشگی شما می‌ماند.
کاربرِ قدرتمند
زندگی سریع حرکت می کند، پس شما هم نباید از آن جا بمانید. بیشتر انجام بدهید با آخرین و سریعترین نسل پردازنده های Core i اینتل و همچنین ویندوز ۱۰ قابل تنظیم. با صدای فوق العادی قوی، با کیفیت و ممتاز دالبی بلندگوهای JBL، دیگر هیچ چیز نمی تواند حواس شما را پرت کند!
در حال حرکت
لنوو3
با داشتن وزنی تنها حدود ۱.۲۷ کیلوگرم و ضخامتی کمتر از ۱۵ میلیمتر، یوگا ۹۰۰ یک مافوق پرتابل است، طوری که عنوان نازک ترین چندکاره با پردازنده Core i اینتل را به خود اختصاص داده است.۱ یا به زبان دیگر گزینه ای عالی برای کاربلدهای پر جنب و جوش است. خم کنید، تا کنید، یا آن را به هرشکلی که فکر میکنید بیشترین لذت را با استفاده از برنامه هایتان می کنید، تغییر دهید!
کار یا بازی؟
صفحه QHD+ با تکنولوژی منحصر بفرد IPS بکار رفته در آن، در هر زاویه و هر سمتی، شفافترین تصویر و زیباترین رنگ ها را به نمایش میگذارد.
به بازی های لیگ جزیره علاقه مندید؟ پس از دیدن آنها و فیلم های برتر روز دنیا لذت ببرید!
در خانه کار می کنید؟ با وجود کیبوردهای بهبود یافته و کلیدهای کاربردی بهتر، کنفرانس های اینترنتی لذت بخش ویا مکالمات ویدیویی آنلاین که انگار شما واقعا در آنجا حضور دارید، سودآوری خود را به نهایت برسانید.
خنک شوندگی
در واقع این یکی در جزییات است. ما دوباره فن ها را مهندسی کردیم تا یوگا ۹۰۰ خنک و نازک بماند. دریچه های بسیار پیشرفته در لولاها، خنک کنندگی عالی، بدون گرد و خاک، و طراحی فوق العاده ای را به ارمغان آورده اند. و البته همچنان زیبا هستند. هر لولا از ۸۱۳ قطعه مجزا ساخته شده تا خم و یا تا کردن یوگا ۹۰۰ به راحتی هرچه تمام تر باشد. تکنولوژی خود قفل شوندگی به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی آن را باز و یا بسته کنید، حتی با یک دست! یکی از ۳ رنگ نارنجی پرتغالی، طلایی خیره کننده، و یا نقره ای پلاتین را انتخاب کنید. البته که هرچه انتخاب کنید، مطمئنا متمایز از دیگران خواهید بود.
نرم افزار لنوو Photo Master 2.0 به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از ابزارهای ویراستاری و کمک کننده ساده و قدرتمند استفاده کنید. هم اکنون با امکاناتی از جمله جابجا کردن تصویر به صورت اتوماتیک و دسته بندی خودکار بر اساس وقایع و اتفاقات، شما می توانید تصاویرتان را به بهترین روش طبقه بندی کنید و بهبود بخشید.
نرم افزارهای DOit لنوو
با وجود نرم افزارهای ممتاز لنوو مانند SHAREit از لپتاپ خود بیشترین بهره را ببرید. نرم افزاری که به شما این اجازه را میدهد تا با استفاده از ایجاد یک شبکه اختصاصی و بدون مصرف هیچ گونه اینترنتی بزرگترین فایل ها را در چندین ثانیه انتقال دهید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا