نصب اندروید مارشمالو روی یک گوشی بسیار قدیمی

به گزارش موبنا، در توضیحات این کارشناس روی صفحه رسمی او در شبکه اجتماعی توئیتر گفته شد که گرینبرگ موفق شده است مارشمالو را روی یک سیستم سخت‌افزاری قدیمی که پشتیبانی نمی‌شود هم نصب کند. گوشی هوشمند Nexus S تراشه مرکزی یک گیگاهرتزی از نوع Hummingbird کوالکام را به همراه حافظه داخلی یک گیگابایتی مخصوص …

به گزارش موبنا، در توضیحات این کارشناس روی صفحه رسمی او در شبکه اجتماعی توئیتر گفته شد که گرینبرگ موفق شده است مارشمالو را روی یک سیستم سخت‌افزاری قدیمی که پشتیبانی نمی‌شود هم نصب کند.

گوشی هوشمند Nexus S تراشه مرکزی یک گیگاهرتزی از نوع Hummingbird کوالکام را به همراه حافظه داخلی یک گیگابایتی مخصوص ابزارها و رم ۵۱۲ مگابایتی شامل می‌شود و البته این بخش‌های سخت‌افزاری در مجموع نسخه مارشمالو اندروید را شامل شده‌اند.

گوشی‌های اندرویدی امروزی به گونه‌ای ساخته می‌شود که حافظه داخلی خود را به صورت یکپارچه برای نصب نرم‌افزار و ذخیره اطلاعات مختلف ارایه می‌دهند. ولی گوشی‌های قدیمی اندرویدی فارق از حجم فضای داخلی،‌ فقط یک گیگابایت از حافظه داخلی خود را برای نصب نرم‌افزار اختصاص می‌دادند.

به عبارت دیگر در این گوشی‌های قدیمی اگر حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی را در اختیار داشته باشید، تنها کمتر از یک گیگابایت آن برای چارچوب اصلی نرم‌افزاری و ابزارهای کاربردی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

گرینبرگ نسخه ZIP از ویرایش مارشمالو اندروید را برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند روی دستگاه‌های قدیمی، سیستم عامل جدید در اختیار بگیرند، به صورت رایگان عرضه کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا