گوشی هوشمند جدید سامسونگ با بدنه فلزی در راه بازار

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Galaxy A9 نام دارد و قرار است پیشرفته‌ترین و بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در سری A محصولات سامسونگ باشد. طی چند هفته اخیر شایعات فراوان در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد. ولی از دیروز مراکز مخصوص بررسی و تایید گوشی اطلاعات رسمی در مورد آن منتشر …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Galaxy A9 نام دارد و قرار است پیشرفته‌ترین و بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در سری A محصولات سامسونگ باشد.

طی چند هفته اخیر شایعات فراوان در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد. ولی از دیروز مراکز مخصوص بررسی و تایید گوشی اطلاعات رسمی در مورد آن منتشر کردند. یکی از مراکز مذکور یک سازمان هندی بود که در این مورد این گوشی هوشمند به صورت کامل توضیح داد.

این سازمان هندی Bluetooth SIG نام دارد و اعلام کرده است گوشی هوشمندی که در شرکت سامسونگ با نام SM-A9000 شناخته می‌شود، با اسم Galaxy A9 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پیش‌تر گفته شده بود گوشی هوشمند Galaxy A9 سامسونگ نمایشگر ۶ یا ۵.۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی HD پخش می‌شوند. شرکت هندی هم‌اکنون نمایشگر این گوشی هوشمند را با اندازه ۵.۵ اینچی تایید کرد.

این گوشی هوشمند همچنین ۳ گیگابایت رم را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و تراشه مرکزی Snapdragon 620 اشاره کرد.

تراشه مرکزی این گوشی هوشمند هشت هسته پردازنده را در اختیار دارد که چهار هسته از نوع Cortex-A72 با توان ۱.۸ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند و چهار هسته Cortex-A53 توان ۱.۴ گیگاهرتزی ارایه می‌دهند. پردازنده گرافیکی دستگاه هم از نوع Adreno 510 است.

این گوشی هوشمند گیرنده Cat.7 LTE را در خود جا داده است که سرعت بارگذاری اینترنت را به ۳۰۰ مگابیت در ثانیه و سرعت انتشار مطالب را هم به ۱۰۰ مگابیت در ثانیه می‌رساند. روی این محصول نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا