جواب قطعی برای جدایی از استقلال را گرفته ام

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سعید سالارزاده درباره جدایی اش از جمع آبی پوشان اهواز اظهار داشت: همه از مشکلات تیم مان باخبر بودند. من هم مشکل خانوادگی داشتم و بچه هایم و خانواده ام نتوانستم به اهواز بیاورم و این برای من بسیار سخت بود. پس از چهار ماه دیدم که نمی توانم …

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سعید سالارزاده درباره جدایی اش از جمع آبی پوشان اهواز اظهار داشت: همه از مشکلات تیم مان باخبر بودند. من هم مشکل خانوادگی داشتم و بچه هایم و خانواده ام نتوانستم به اهواز بیاورم و این برای من بسیار سخت بود. پس از چهار ماه دیدم که نمی توانم با این شرایط ادامه دهم. با مسوولان باشگاه صحبت کردم و رضایت آنها را گرفتم.

وی ادامه داد: از استقلال اهواز جدا شدم و باید تا نیم فصل صبر کنم تا ببینم چه پیش خواهد آمد. بحث مطالبات هم اصلا نبود. مشکل روحی داشتم و منتظر بودم که باشگاه برایم خانه و مسکن فراهم کند که متاسفانه باشگاه به دلیل مشکلاتش نمی توانست این کار را انجام دهد و من هم نمی توانستم به باشگاه فشار بیاورم.

سالارزاده افزود: اکنون در انزلی هستم و هیچ مشکلی با باشگاه استقلال نیز ندارم. با مسوولان باشگاه صحبت کردم و گفتم که به دلیل مشکلاتم می خواهم از تیم جدا شوم و می خواهم کنار خانواده ام باشم. رضایتنامه صددرصد صادر نشده است اما جواب قطعی را گرفته ام و قرار است یک بار دیگر به اهواز برگردم و رضایتنامه ام را بگیرم.

وی در پایان گفت: فعلا خبری از پیشنهادی نیست و مانند دیگر فوتبالیست ها تا نیم فصل می مانم تا ببینم خدا چه می خواهد. ولی ادامه همکاری در اهواز برایم سخت بود چرا که از خانواده ام دور بودم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا