فروشگاه های اینترنتی موبایل بازار را کساد کرد

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از کارشناسان حوزه آی تی، فراگیری فروشگاه های اینترنتی کالاهای دیجیتالی همچون دیجی کالا، بامیلو، زنبیل، گوشی شاپو غیره باعث شده تا میزان حضور مشتریان در بازارها کاهش یابد. “سینا تقی زاده” با اشاره به دو فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و بامیلو می گوید: این فروشگاه های اینترنتی تا …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از کارشناسان حوزه آی تی، فراگیری فروشگاه های اینترنتی کالاهای دیجیتالی همچون دیجی کالا، بامیلو، زنبیل، گوشی شاپو غیره باعث شده تا میزان حضور مشتریان در بازارها کاهش یابد.
“سینا تقی زاده” با اشاره به دو فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و بامیلو می گوید: این فروشگاه های اینترنتی تا کنون توانسته با تامین و عرضه کالاهای دیجیتالی با قیمت مناسب و در برخی از مواقع پایین تر از قیمت بازار میزان بالایی از تقاضای مشتریان را به خود جلب کند.
وی افزود: در حالی که بازارهای کالاهای آی تی به خصوص بازار موبایل در ایران روزها با رکود شدیدی همراه شده است اما دست اندرکاران این حوزه فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه را یکی از علت های اصلی سردی این بازار می دانند.
در همین حال یکی دیگر از کارشناسان و فعالان این حوزه معتقد است که راه اندازی سایت های خریدوفروش آنلاین هم اکنون به یکی از دلایل مهم رکود بازار کالاهای دیجیتالی منجر شده است.
“داوود طزری” با اشاره به درصد تخفیف های اعلام شده از سوی فروشگاه های خریدوفروش اینترنتی گفت: عرضه کالاها با قیمت پایین از عرف بازار دلیل اصلی موفقیت سایت های خریدوفروش آنلاین بوده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا