نرخ ارز تا پایان سال به ۳۸۰۰ تومان می رسد

محمدرضا سرمدی در گفتگو با موبنا با ذکر این نکته که  این اتفاق روند بسیار منطقی هم خواهد بود اظهار داشت : روند افزایشی در بازار ادامه دار خواهد بود و دولت هم هیچ مقاومتی در برابر این اتفاق نخواهند کرد  مگر اینکه بازار نوسات بسیار شدیدی از خود نشان دهد و این علامت خط …

محمدرضا سرمدی در گفتگو با موبنا با ذکر این نکته که  این اتفاق روند بسیار منطقی هم خواهد بود اظهار داشت : روند افزایشی در بازار ادامه دار خواهد بود و دولت هم هیچ مقاومتی در برابر این اتفاق نخواهند کرد  مگر اینکه بازار نوسات بسیار شدیدی از خود نشان دهد و این علامت خط قرمز برای دولت محسوب میشود در غیر این صورت خود دولت از رشد آهسته و پیوسته این روند استقبال میکند.

وی افزایش نرخ ارز را از نظر دولت دارای توجیه منطقی دانست و ادامه داد : افزایش قیمت دلار؛ باعث بهبود وضعیت صنایع، واردات کمتر و افزایش صادرات کشور خواهد شد.

سرمدی گفت : از همین رو مناسب ترین نرخ ارز در کشور در محدوده  ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ تومان است . البته  نباید به این زودی ها منتظر این رقم بودو باید انتظار داشت که آرام آرام به این قیمت و نقطه برسیم. البته باید وی پیش بینی کرد نرخ ارز تا پایان سال جاری به ۳۷۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان افزایش یابد.

۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا