مردان بالای ۶۵ سال، علاقمندان اصلی به محصولات اپل

به گزارش موبنا،‌ کارشناسان دریافتند مردان بالای ۶۵ سال تمایل زیادی دارند دستگاه‌های موبایلی اپل را خریداری کنند و این گروه از افراد بین اکتبر ۲۰۱۴ تا سپتامبر ۲۰۱۵ بیش از ۹۷۶ میلیون دلار انواع دستگاه‌های موبایلی ساخت شرکت اپل را خریده‌اند. به طور میانگین هر کاربر آمریکایی در طول سال ۷۸۸ دلار را به …

به گزارش موبنا،‌ کارشناسان دریافتند مردان بالای ۶۵ سال تمایل زیادی دارند دستگاه‌های موبایلی اپل را خریداری کنند و این گروه از افراد بین اکتبر ۲۰۱۴ تا سپتامبر ۲۰۱۵ بیش از ۹۷۶ میلیون دلار انواع دستگاه‌های موبایلی ساخت شرکت اپل را خریده‌اند.

به طور میانگین هر کاربر آمریکایی در طول سال ۷۸۸ دلار را به خرید انواع دستگاه‌های موبایلی اختصاص می‌دهد. ولی این مرکز تحقیقاتی متوجه شد مردان متعلق به گروه سنی ۴۵ سال و بزرگتر بیشتر از این میانگین کالای دیجیتالی خریداری می‌کنند و ۲۷ درصد از مشتریان آنلاین در آمریکا را تشکیل می‌دهند.

بررسی‌ها همچنین نشان داد ۴۲ درصد زنان بالای ۴۵ سال هم تمایل فراوان به خرید آیفون، آیپد و ساعت مچی هوشمند اپل دارند و البته دیگر محصولات این شرکت از جمله رایانه‌های مک را هم خریداری می‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا