دوربین HTC RE با قیمت ۵۰ دلار حراج شد

به گزارش موبنا، شرکت HTC‌ برای آنکه تمایل کاربران جهانی به خرید این محصول را افزایش دهد، تخفیف قابل ملاحظه برای آن در نظر گرفته است. این دوربین دیجیتالی مجزا که بدون گوشی هوشمند هم فعالیت می‌کند و قابلیت ضدآب دارد، هم‌اکنون با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این محصول را …

به گزارش موبنا، شرکت HTC‌ برای آنکه تمایل کاربران جهانی به خرید این محصول را افزایش دهد، تخفیف قابل ملاحظه برای آن در نظر گرفته است.

این دوربین دیجیتالی مجزا که بدون گوشی هوشمند هم فعالیت می‌کند و قابلیت ضدآب دارد، هم‌اکنون با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، باید به اندازه کافی برای خود دقیق قانع کننده داشته باشید. چون گوشی‌های هوشمند امروزی دوربین‌های باکیفیتی را شامل می‌شوند و کمتر کاربری ترجیح می‌دهد دوربین مجزا هم برای خود خریداری کند.

ولی HTC ادعا می‌کند با قابلیت‌های فراوانی که در این دوربین قرارداد و کاهش قیمت آن، شما را از خرید خود راضی می‌کند.

برای آن دسته از کاربرانی که مطلع نیستند باید گفت RE یک دوربین دیجیتالی ویژه ساخت شرکت HTC محسوب می‌شود که نمایشگر ندارد و در عوض یک شاتر بزرگ و چند کلید سخت‌افزاری روی بدنه آن تعبیه شده است و کاربران برای عکاسی باید از داخل لنز فضای پیرامون را نگاه کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا