منتظر دستبند هوشمند HTC باشید

به گزارش موبنا، این دستبند که برای تناسب اندام طراحی شده است پس از انجام آزمایش‌های فراوان و بررسی‌های مجدد، دوباره در دستور کار شرکت HTC قرار گرفته است تا به تولید انبوه برسد. دستبند Grip هم‌اکنون مراحل پایانی تولید را به سر می‌برد و این طور که منابع آگاه امروز اعلام کردند، تا پیش …

به گزارش موبنا، این دستبند که برای تناسب اندام طراحی شده است پس از انجام آزمایش‌های فراوان و بررسی‌های مجدد، دوباره در دستور کار شرکت HTC قرار گرفته است تا به تولید انبوه برسد.

دستبند Grip هم‌اکنون مراحل پایانی تولید را به سر می‌برد و این طور که منابع آگاه امروز اعلام کردند، تا پیش از پایان سال جاری میلادی به دست کاربران جهانی بسته می‌شو.

شرکت HTC روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در حال تکمیل نخستین دستبند هوشمند خود است و به زودی جزییات آن را به صورت رسمی اعلام می‌کند.

در این بیانیه گفته شد:‌«برای این محصول یک اکوسیستم دیجیتالی پیشرفته در نظر گرفته شده است که اوایل سال آتی میلادی کاربران جهانی می‌توانند آن را خریداری کنند».

دستبند هوشمند HTC Grip یک سیستم پیشرفته برای تناسب اندام محسوب می‌شود که برای آن قابلیت شناسایی تمام علایم حیاتی بدن در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا