لزوم رسیدگی مسئولان مخابرات به پوشش آنتن دهی در اصفهان

به گزارش خبرنگار موبنا، مهدی جمالی‌نژاد در خصوص اقدامات شهرداری برای رفع مشكلات موجود در بخش ارتباطات و استفاده شهروندان از خطوط تلفن همراه اظهار داشت: بر این اساس اخیرا تعامل خوبی با شركت مخابرات استان اصفهان داشته‌ایم. وی با بیان اینكه شهرداری نیز دغدغه ارائه خدمات به شهروندان را دارد و از هیچ كمك …

به گزارش خبرنگار موبنا، مهدی جمالی‌نژاد در خصوص اقدامات شهرداری برای رفع مشكلات موجود در بخش ارتباطات و استفاده شهروندان از خطوط تلفن همراه اظهار داشت: بر این اساس اخیرا تعامل خوبی با شركت مخابرات استان اصفهان داشته‌ایم.
وی با بیان اینكه شهرداری نیز دغدغه ارائه خدمات به شهروندان را دارد و از هیچ كمك و همكاری دریغ نخواهد كرد،‌ ابراز داشت: برای ما تمام نیاز شهروندان مهم است و یقینا دسترسی آسان شهروندان برای استفاده از تلفن همراه برای ما مهم است.
شهردار اصفهان با اشاره به اینكه دكل‌های مخابراتی المان‌های نصب شده در شهر اصفهان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، افزود: در حال حاضر بنا بر اعلام شركت مخابرات ۳۰ خیابان در اصفهان تحت پوشش خدمات ارتباطی برای استفاده از تلفن همراه نیستند و از این رو برای حل مشكلات موجود در ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی به شهروندان اصفهان مسئولان مخابرات برای رفع مشكلات شهروندان پای میز مذاكرات شهرداری حاضر شوند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا