PS4 سونی برای اروپایی‌ها هم ارزان شد

به گزارش موبنا، شرکت سونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ساکنان کشورهای اتریش،‌ فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، سوئیس، پرتغال و اسپانیا هم‌اکنون می‌توانند این کنسول بازی را ارزان‌تر از قبل تهیه کنند. آخرین مدل کنسول بازی سونی هم‌اکنون با قیمت ۳۴۹ یورو (۳۹۶ دلار) در کشورهای اروپایی مذکور فروخته می‌شود که این رقم از قیمت …

به گزارش موبنا، شرکت سونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ساکنان کشورهای اتریش،‌ فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، سوئیس، پرتغال و اسپانیا هم‌اکنون می‌توانند این کنسول بازی را ارزان‌تر از قبل تهیه کنند.

آخرین مدل کنسول بازی سونی هم‌اکنون با قیمت ۳۴۹ یورو (۳۹۶ دلار) در کشورهای اروپایی مذکور فروخته می‌شود که این رقم از قیمت ۳۹۹ یورویی قبل ارزان‌تر است.

این کاهش قیمت شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی به خصوص فعالان عرضه محصولات سرگرمی را متعجب کرده است. زیرا کنسول بازی PS4 سونی در بازار جهانی محبوبیت فراوانی دارد و با این وجود باز هم قیمت آن ارزان شده است. از این رو دیگر شرکت‌ها مجبور می‌شوند دستگاه‌های خود را ارزان کنند.

سونی که به تازگی دستگاه کنترلی Universal Media Remote را برای کنسول PS4 عرضه کرده است، پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال مالی جاری ۱۶.۵ میلیون دستگاه از این محصول را به بازار جهانی عرضه کند. این سال مالی در مارس آتی به پایان می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا