نگران تعمیر Nexus 5X گوگل نباشید

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که در خانواده دستگاه‌های متوسط طبقه‌بندی می‌شود، به واسطه نحوه طراحی خود توانست از عدد ۱۰ امتیاز ۷ را به دست آورد تا بر این اساس کاربران برای تعمیر آن نگرانی نداشته باشند. مرکز تحقیقاتی iFixit توضیح داد که شرکت کره‌ای ال‌جی این گوشی را با مهارت ویژه تولید …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که در خانواده دستگاه‌های متوسط طبقه‌بندی می‌شود، به واسطه نحوه طراحی خود توانست از عدد ۱۰ امتیاز ۷ را به دست آورد تا بر این اساس کاربران برای تعمیر آن نگرانی نداشته باشند.

مرکز تحقیقاتی iFixit توضیح داد که شرکت کره‌ای ال‌جی این گوشی را با مهارت ویژه تولید کرده است تا تعمیرات دشوار نباشد. تمامی قطعات این گوشی هوشمند با یک پیچ‌گوشتی معمولی از یکدیگر جدا می‌شوند و برای تعمیر آن هیچ ابزار ویژه‌ای نیاز نیست.

تنها نکته‌ای که باعث شده است این دستگاه نتواند امتیاز کامل را برای جداسازی قطعات کسب کند،‌ مربوط به باتری آن می‌شود. باتری این دستگاه به راحتی از بدنه جدا نمی‌شود و البته توسط کاربران هم قابل تعویض نیست.

علاوه بر این،‌ سطح شیشه‌ای دستگاه به نمایشگر آن متصل شده است که برای جداکردن آنها از یکدیگر مهارت ویژه لازم است. ولی در مجموع می‌توان گفت که این گوشی هوشمند به راحتی تعمیر می‌شود و کاربران در این زمینه نگرانی نخواهند داشت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا