نخستین گوشی جهان مجهز به اندروید ۶.۰ عرضه شد

به گزارش موبنا،‌ این گوشی هوشمند سری محصولات HTC را به‌روز کرد و برای این شرکت تایوانی شانس تازه‌ای ایجاد کرد تا سری محصولات One بار دیگر بتوانند به محبوبیت جهانی برسانند. گوشی HTC One A9 نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت …

به گزارش موبنا،‌ این گوشی هوشمند سری محصولات HTC را به‌روز کرد و برای این شرکت تایوانی شانس تازه‌ای ایجاد کرد تا سری محصولات One بار دیگر بتوانند به محبوبیت جهانی برسانند.

گوشی HTC One A9 نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول نخستین گوشی هوشمند جهان است که تراشه مرکزی Snapdragon 617 را شامل می‌شود.

این تراشه مرکزی هشت هسته پردازنده را در خود جا داده است که چهار هسته از نوع Cortex-A53 با توان ۱.۵ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند و چهار هسته دیگر ه از نوع A51 توان ۱.۲ گیگاهرتزی دارند. از دیگر امکانات این تراشه می‌توان به پردازنده گرافیکی Adreno 405، و ۲ یا ۳ گیگابایت رم اشاره کرد.

بدنه این گوشی هوشمند از فلز ساخته شده است و روی آن به صورت یکپارچه از سیستم ۲.۵D Gorilla Glass 4 استفاده شده است تا هیچ گونه خط و خشی به بدنه دستگاه وارد نشود. این گوشی هوشمند ۷.۲ میلیمتر ضخامت و ۱۴۳ گرم وزن دارد و شامل دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا