پیش‌فروش آیفون‌های جدید در کره یک دقیقه‌ای تمام شد

به گزارش موبنا، کره جنوبی بزرگترین رقبای اپل یعنی سامسونگ و ال‌جی را در خود جا داده است. اما استقبال مردم این کشور از آیفون‌های جدید به قدری زیاد بود که رکورد تازه در این زمینه ثبت شد. سه شرکت مخابراتی فعال در کره جنوبی با نام‌های SK Telecom،‌ KT و LG Uplus مدل‌های جدید …

به گزارش موبنا، کره جنوبی بزرگترین رقبای اپل یعنی سامسونگ و ال‌جی را در خود جا داده است. اما استقبال مردم این کشور از آیفون‌های جدید به قدری زیاد بود که رکورد تازه در این زمینه ثبت شد.

سه شرکت مخابراتی فعال در کره جنوبی با نام‌های SK Telecom،‌ KT و LG Uplus مدل‌های جدید گوشی هوشمند اپل را برای ساکنان این کشور پیش‌فروش کردند.

شرکت KT اعلام کرد در نخستین دقیقه از آغاز این پیش‌فروش بیش از ۱۰ دستگاه از این محصول فروخته شد و در مجموع ۵۰ هزار دستگاهی که برای پیش‌فروش در نظر گرفته شده بود در کمتر از ۱۰ دقیقه تمام شد.

در بخش دیگر شرکت مخابراتی LG Uplus دستگاه‌هایی که برای پیش‌فروش در نظر گرفته بود را ۵ دقیقه‌ای تمام کرد و شرکت SK Telecom توضیح داد پیش‌فروش آیفون‌های جدید که تعداد آنها ۵۰ هزار دستگاه بود نیز ظرف ۳۰ دقیقه به اتمام رسید.

لازم به ذکر است هر دو شرکت سامسونگ و ال‌جی هم‌اکنون قیمت پرچمداران محصولات خود را در کشور کره جنوبی کاهش داده‌اند. به عنوان مثال گوشی هوشمند Galaxy S6 هم‌اکنون با قیمت ۷۰۶ دلار در کره فروخته می‌شود که این رقم پیش‌تر ۸۱۷ دلار بود.

به صورت مشابه، گوشی تازه‌وارد LG V10 نیز با کاهش قیمت مواجه شده است تا در بازار رقابتی محبوبیت بیشتری داشته باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا