دستگاه‌های فروش ژاپنی از مشتریان عکس سلفی می‌گیرند

به گزارش موبنا، دستگاه‌های کوچک که در مراکز عمومی انواع نوشیدنی یا خوراکی را سرو می‌کنند، از این پس می‌توانند از مردم عکس سلفی رایگان بگیرند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. شرکت ژاپنی Kerin که در زمینه تولید دستگاه‌های اتوماتیک مخصوص فروش نوشیدنی فعالیت می‌کند، محصولات خود را با ابزار ارتباطی Line مرتبط کرده …

به گزارش موبنا، دستگاه‌های کوچک که در مراکز عمومی انواع نوشیدنی یا خوراکی را سرو می‌کنند، از این پس می‌توانند از مردم عکس سلفی رایگان بگیرند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

شرکت ژاپنی Kerin که در زمینه تولید دستگاه‌های اتوماتیک مخصوص فروش نوشیدنی فعالیت می‌کند، محصولات خود را با ابزار ارتباطی Line مرتبط کرده است و پس از آنکه عکس سلفی از مشتریان می‌گذارد، آن را در این ابزار اینترنتی به اشتراک می‌گذارد.

این شرکت همه دستگاه‌های خود را به یک نمایشگر کوچک و دوربین دیجیتالی مجهز کرده است که هر فرد پس از قرار گرفتن در مقابل آن می‌تواند تصویر خود را مشاهده کند. در این شرایط اگر کاربران تمایل داشته باشند می‌توانند با فشار دادن یک دکمه از خود عکس سلفی بگیرند تا دستگاه به صورت مستقیم آن را روی شبکه اجتماعی Line منتشر کند.

این دستگاه به صورت اینترنتی با شبکه Line در ارتباط است و به کاربران امکان می‌دهد در یک صفحه ویژه سلفی‌های خود را به اشتراک بگذارند. این اتفاق باعث شده است فروش دستگاه‌های خودکار شرکت ژاپنی افزایش یابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا