اپل صفحه‌کلید و موشواره جدید عرضه کرد

به گزارش موبنا، صفحه‌کلید Magic Keyboard دل به‌روز شده محصول مشابهی است که اپل چند سال قبل در اختیار کاربران جهانی قرار داده بود. مهم‌ترین قابلیت صفحه کلید جدید این است که باتری داخلی دارد و کاربر به راحتی می‌تواند آن را شارژ کند. این صفحه کلید شارژی به سیستم ارتباطی Lightning مجهز شده است …

به گزارش موبنا، صفحه‌کلید Magic Keyboard دل به‌روز شده محصول مشابهی است که اپل چند سال قبل در اختیار کاربران جهانی قرار داده بود. مهم‌ترین قابلیت صفحه کلید جدید این است که باتری داخلی دارد و کاربر به راحتی می‌تواند آن را شارژ کند.

این صفحه کلید شارژی به سیستم ارتباطی Lightning مجهز شده است و اپل می‌گوید که باتری آن با هر بار شارژ می‌تواند تا یک ماه انرژی مورد نیاز را در خود ذخیره کند. مکانیسم جدید این محصول به گونه‌ای است که با فشار دادن کلید‌ها، باتری انرژی مورد نیاز خود را به دست می‌آورد و قیمت آن ۹۹ دلار اعلام شده است.

محصول دیگر Magic Trackpad 2 نام دارد که بر خلاف مدل قبلی یک باتری قابل شارژ را در خود جا داده است. این محصول به سیستم هوشمند Force Touch مجهز شده است که مشابه آن را در لپ‌تاپ‌های جدید مک‌بوک می‌توان مشاهده کرد.

صفحه لمسی جدید اپل در سیستم داخلی خود چهار حسگر هوشمند دارد که میزان فشار انگشتان روی آن را محاسبه می‌کند و اندازه آن نسبت به مدل قبلی ۳۰ درصد بزرگتر شده است. این محصول ۱۲۹ دلار قیمت دارد.

موشواره جدید اپل با نام Magic Mouse 2 عرضه شده است که این محصول هم شامل باتری قابل شارژ می‌شود. علاوه بر پورت Lightning که در صفحه‌کلید و صفحه لمسی موجود بود، این محصول چراغ‌های ویژه را در خود جا داده است تا به راحتی متوجه شوید باتری آن چه میزان انرژی دارد.

شکل ظاهری این موشواره مانند مدل‌های قبلی است که البته کاربر می‌تواند از آن با سیستم‌های مجهز به نمایشگر چندلمسی استفاده کند و قیمت این دستگاه ۷۹ دلار اعلام شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا