بخش اخبار iOS 9 برای چینی‌ها غیرفعال شد

به گزارش موبنا، شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این سرویس را به صورت ویژه برای چینی‌ها از کار انداخته است تا بزرگترین بازار تلفن همراه جهان پس از آمریکا نگرانی در این زمینه نداشته باشد. این شرکت اعلام کرد سرویس Apple News با تمام بخش‌های مربوطه در کشور چین متوقف شده است تا …

به گزارش موبنا، شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این سرویس را به صورت ویژه برای چینی‌ها از کار انداخته است تا بزرگترین بازار تلفن همراه جهان پس از آمریکا نگرانی در این زمینه نداشته باشد.

این شرکت اعلام کرد سرویس Apple News با تمام بخش‌های مربوطه در کشور چین متوقف شده است تا دولت چین نیازی به سانسور اخبار و اطلاعات منتشر شده در آن نداشته باشد.

دولت چین برای سانسورهای اطلاعاتی قوانین ویژه در اختیار گرفته است تا بر اساس آن شرکت‌های خارجی که قصد حضور در بازار چین را دارند، به صورت اجباری آنها را دنبال کنند.

ابزار کاربردی News در سیستم عامل iOS 9 به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل با این تغییر جدید تمام کاربران چینی که از آیفون و آیپد استفاده می‌کنند را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

شرکت اپل از دادن هر گونه توضیح بیشتری در این زمینه خودداری کرد و به سوالات مراکز خبری در مورد جزییات این اقدام پاسخ نداد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا