اپل هر آیفون ۶s Plus را با هزینه ۲۳۶ دلار تولید می‌کند

به گزارش موبنا، صورتحساب مواد اولیه (BOM) در گوشی هوشمند ۶s Plus مجهز به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی NAND معادل ۲۳۱.۵۰ دلار محاسبه می‌شود و به عبارت دیگر، هزینه مواد اولیه به کار رفته در این گوشی هوشمند پیشرفته ۲۳۱.۵ دلار است. مرکز تحقیقاتی IHS در آخرین گزارش خود اعلام کرد بررسی‌های لازم را روی …

به گزارش موبنا، صورتحساب مواد اولیه (BOM) در گوشی هوشمند ۶s Plus مجهز به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی NAND معادل ۲۳۱.۵۰ دلار محاسبه می‌شود و به عبارت دیگر، هزینه مواد اولیه به کار رفته در این گوشی هوشمند پیشرفته ۲۳۱.۵ دلار است.

مرکز تحقیقاتی IHS در آخرین گزارش خود اعلام کرد بررسی‌های لازم را روی تمام قطعات آیفون جدید انجام داده و متوجه شده است که مدل بزرگ این گوشی پس از به‌روزرسانی چندان برای اپل هزینه‌بر نبوده است.

پس از محاسبه قیمت قطعات به کار رفته، هزینه کارخانه‌ای به این محصولات اضافه می‌شود. هزینه تولید هر دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۶s Plus پس از اضافه شدن هزینه‌های کارخانه‌ای ۲۳۶ دلار است.

بد نیست بدانید هر دستگاه گوشی هوشمند آیفون۶s  با نمایشگر ۴.۷ اینچی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به قیمت ۶۴۹ دلار به فروش می‌رسد و قیمت هر دستگاه آیفون ۶s Plus با حافظه مشابه و نمایشگر ۵.۵ اینچی ۷۴۹ دلار است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا